((**دوستان از مراجعه حضوری جدا خودداری کنید فروش حضوری نداریم **)(**برای پیگیری سفارشات خود ویا سوالات بعد از خرید اینجا کلیک کنید یا با 09198417001 ، 02177932795 تماس بگیرید**) ( ۱۰/۳۰ صبح تا ۸ شب ) * مژده * مشتریان محترمی که تمایل دارند پرداخت در محل داشته باشند می توانند 20 درصد مبلغ جنس با پیش پرداخت حداقل 200 هزار تومن را پرداخت و مابقی آن را با تیپاکس پرداخت کنند

سوالات متداول

  1: آیا مرسوله من ارسال شده یا نه ؟

به پیامک هایی که از طریق سایت به اسم  کالای تو  با ما ارسال شده مراجعه فرمایید اگر درآن کد رهگیری 25

رقمی پستی یا تیپاکس بود یعنی ارسال شده و کد رهگیری شما همون عدد 25 رقمی

هست برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید .https://kalaytobama.ir/page/14/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4/

  2: چقدر زمان می بره تا مرسوله من آماده ارسال به دفتر پستی یا تیپاکس بشود ؟

پس از خرید اجناس طبق قوانین تجارت الکترونیک بین 1 تا 5 روز فروشگاه ها می توانند اجناس رو به اداره پست یا تیپاکس ارسال کنند ولی در فروشگاه ما بین 1 تا 3 روز کاری دقت کنید  (به غیر از روزهای تعطیل ) بسته بندی تست (در صورت نداشتن گارانتی ) و  ارسال می گردد.

  3: پس از تحویل دادن مرسوله به پست یا تیپاکس چقدر زمان می بره بسته به دستم برسه ؟ 

طبق گفته پست 3 تا 5 روز زمان می برد مرسوله به دست  مشتری ها برسد  . 

طبق گفته تیپاکس 1 تا 3 روز کاری زمان می برد مرسوله به مشترها برسد 

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجه کنید .

https://kalaytobama.ir/page/7/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D9%85%D8%AF%D8%AA-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%AD%D9%88%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7/

  4: آیا پس از ارسال مرسوله کد رهگیری پستی یا تیپاکس ارسال می شود ؟ 

بله کد رهگیری با پیامک  ارسال می شود لطفا به پیامک هایی که با سرشماره 20000110220 از طریق سایت ارسال می شود توجه کنید و اگر پیامک ها را پاک و یا ندارید می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت شوید و در قسمت بالا سمت چپ عکس آدمک زده و در آنجا ببینید مرسوله شما در چه مرحله ای هست اگر ارسال شده نوشته بود پس به دنبال کد رهگیری باشید برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید 

https://kalaytobama.ir/page/14/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4/

 

 

5: در صورتی که مرسوله هنوز به دستم نرسید و زمانی بیشتر از زمان اعلام شده توسط پست یا تیپاکس که بین 1 تا 5 روز هست گذشته باشد جهت پیگیری چه کار باید بکنم ؟

کد رهگیری پستی یا تیپاکس  را به یکی از باجه های پستی یا دفتر تیپاکس داده و موقعیت لحطه ای آن را ببینید یا از طریق لینک زیر به صورت لحظه ای ببینید .  در صورت نتیجه نگرفتن با شماره 09198417001 تماس بگیرید .

https://kalaytobama.ir/page/14/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4/

7: در صورتی که مرسوله به دستم رسید مشکل داشت چه کار کنم ؟

بلافاصله با شماره 09198417001 تماس گرفته و اطلاع بدید زمان طلایی را از دست ندهید و به گفته های مسئول پشتیبانی سایت توجه کرده و عمل کنید . اگر  گارانتی نداشت فقط 24 ساعت فرصت تست دارید و در آن زمان حتما باید تست کنید و در صورت داشتن مشکل سریعا اطلاع و بلافاصله برگردانید خریدار حتما با گیرنده محصول یکی باشد چون اگر شما خریدار باشید و گیرنده  مرسوله کس دیگری باشد  زمان طلایی 24 ساعت گذشته باشد دیگر امکان تعویض یا بر طرف کردن  آن را نخواهید داشت .  **اگر زمان و تایم 24 ساعت از زمان تحویل گرفتن آن محصول بگذرد** فروشگاه کالا تو با ما به هیچ وجه امکان برگرداندن و برسی و حل مشکل آن را نخواهد داشت 

لطفا به قواین سایت در سایت کالای تو با ما توجه بفرمایید 

https://kalaytobama.ir/page/5/%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%B1%D8%B1%D8%A7%D8%AA/

 

 

 

 

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.